Պաուլո Կոելո «Խստաշունչ ձմեռը և ցնցոտիավոր ծերունին»․ վերլուծություն

Աստված երբեք անտարբեր չի լինում այն մարդկանց հանդեպ, ովքեր բարի են և բարին են կամենում բոլորին։ Ստեղծագործությունը ևս փաստեց այդ մասին։ Օգնելով ծերունուն ՝ հյուրանոցի տերը պարգևատրվեց Աստծու կողմից, նրա…

Պաուլո Կոելո․ Սբ․ Ծննդյան հեքիաթ սրինգ նվագող աղջկա մասին․ վերլուծություն

Անկեղծ կգտնվեմ և կասեմ, որ իմ կյանքում ևս, ինչպես բոլոր մարդկանց, հատկապես դեռահասների կյանքում լինում են շրջաններ, որ ես դժվարությամբ եմ հասկանում ինքս ինձ, չեմ կարողանում վերլուծել դեպքերը և լուծում…

Պաուլո Կոելյո «Խոսեի սանդալները»․ վերլուծություն

Ստեղծագործությունը շատ տպավորիչ էր ինձ համար։ Այս փոքրիկ ստեղծագործությունն իր մեջ ներառում էր այն ամենն, ինչի հետ առնչվում ենք բոլորս։ Ամենքս տարված լինելով մեր զբաղվածությամբ, ունեցածով, ուրախությամբ կամ ինչու չէ…