Текст 10. Диалог. Летний отдых

Задание 1. Читать диалог.

Валентина Николаевна: Здравствуйте, дети! Сегодня (1) первое сентября.

Я вас поздравляю! А сейчас расскажите, что вы делали летом. Кто хочет?

Настя: Я!

Саша: И я!

Валентина Николаевна: Отлично! Тогда сначала Настя, потом (2) Саша.
Настя: Летом (3) я много отдыхала и не делала уроки! Это было прекрасно!

– Настя, ты отдыхала дома (4)? Или куда-то ездила?
– Да, ездила. Я была на море.
– В Сочи?
– Нет, мы были в Италии (5).

– Да? А какое (6) там море?
– Там их несколько. Море, куда мы ездили (7), называется Тирренское. Это на (8) западе.
– Настя, а в чём (9) вы ехали?

– Мы ехали на машине.

– На машине? Но это очень далеко! Сколько часов (10) вы ездили (11) туда?

– Два дня!

– Вы не устали? Что вы там видели?

– Нет, не устали, потому что ехать было очень интересно! Мы ехали через Украину, Венгрию и Словению. Там очень красиво. А еще мы были в Риме, видели Колизей и Ватикан. Там очень красиво (12). Я думаю, это было самое лучшее (13) лето в жизни (14).
– Да, это правда был хороший отдых. Спасибо! Саша, расскажи, как и
где ты отдыхал?
Саша: А я был в России (15).
– В Нижнем Новгороде?
– Нет, я тоже путешествовал. Но по России. Я был на Урале. Там очень
красивые горы!
– Как интересно! Вы жили в отеле ?

– Нет, мы жили в палатке. Каждый день новое место. Сначала мы шли
(16)
туда на поезде. А потом долго ходили (17) пешком. Потом вечером (18) готовили кашу и мясо на огне, спали в палатке. А потом опять шли. И так мы ходили две недели!

– Очень интересно!

– Там очень красивые горы. На горах разные деревья: зелёные, жёлтые и даже красные. А еще есть большие голубые озеро (19). Вода в в нём (20) очень
холодная, но чистая. Там живут красивые рыбы.
– Спасибо, Саша, спасибо, Настя. Сегодня вы получаете 5. Домашнее
задание: писать сочинение «Моё лето». До завтра.

Վալենտինա Նիկոլաևնա: Բարև, երեխաներ: Այսօր սեպտեմբերի առաջինն է։

Շնորհավորում եմ ձեզ! Հիմա ասա, թե ինչ ես արել ամռանը: Ո՞վ է ուզում.

Նաստյա: Ես!

Սաշա: Ես նույնպես:

Վալենտինա Նիկոլաևնա: Գերազանց: Հետո նախ Նաստյան, հետո Սաշան։
Նաստյա. Ամռանը ես շատ հանգստացա և տնային աշխատանքս չէի անում: Հրաշալի էր։

-Նաստյա, տանը հանգստացա՞ր: Կամ ինչ-որ տեղ գնացե՞լ եք:
-Այո, գնացի: Ես ծովում էի:

-Սոչիո՞ւմ։
-Ոչ, մենք Իտալիայում էինք:

-Այո՞: Ինչպիսի՞ ծով կա:
-Դրանք մի քանիսն են։ Այն ծովը, որտեղ մենք գնացինք, կոչվում է Տիրենյան: Այն արևմուտքում է:

-Նաստյա, ինչո՞վ էիր վարում:

-Մենք մեքենայով էինք գնում:

-Ավտոմեքենայո՞վ։ Բայց դա շատ հեռու է: Քանի՞ ժամ եք քշել այնտեղ:

-Երկու օր։

-Չե՞ք հոգնել: Ի՞նչ տեսաք այնտեղ։

-Ոչ, մենք չէինք հոգնել, քանի որ ճանապարհորդությունը շատ հետաքրքիր էր: Մենք քշեցինք Ուկրաինայի, Հունգարիայի և Սլովենիայի միջով: Այնտեղ շատ գեղեցիկ է։ Մենք նույնպես Հռոմում էինք, տեսանք Կոլիզեյն ու Վատիկանը։ Այնտեղ շատ գեղեցիկ է։ Կարծում եմ՝ դա իմ կյանքի լավագույն ամառն էր։

-Այո, իսկապես լավ արձակուրդ էր: Շնորհակալություն! Սաշա, ասա ինձ ինչպես և Որտե՞ղ եք գնացել արձակուրդ:
Սաշա- Իսկ ես Ռուսաստանում էի:

-Նիժնի Նովգորոդո՞ւմ:
-Չէ, ես էլ եմ ճամփորդել։ Բայց Ռուսաստանում. Ես Ուրալում էի։ Շատ կա
գեղեցիկ լեռներ։
-Ինչ հետաքրքիր է: Դուք մնացե՞լ եք հյուրանոցում:

-Չէ, մենք ապրում էինք վրանում։ Ամեն օր մի նոր վայր. Նախ գնացքով գնացինք այնտեղ։ Իսկ հետո մենք երկար քայլեցինք։ Հետո երեկոյան կրակի վրա շիլա ու միս եփեցինք ու վրան քնեցինք։ Եվ հետո նորից քայլեցին։ Եվ այսպես, մենք գնացինք երկու շաբաթով:

– Շատ հետաքրքիր է։

– Այնտեղ շատ գեղեցիկ սարեր կան։ Լեռների վրա կան տարբեր ծառեր՝ կանաչ, դեղին և նույնիսկ կարմիր։ Եվ կա նաև մեծ կապույտ լիճ։ Նրա մեջ ջուրը շատ սառը է, բայց մաքուր։ Այնտեղ ապրում են գեղեցիկ ձկներ։

– Շնորհակալություն, Սաշա, շնորհակալություն, Նաստյա: Այսօր դուք ստանում եք 5: Տնային առաջադրանք. գրեք շարադրություն «Իմ ամառը»: Մինչ վաղը։

Летний отдых

В этом году лето для меня было довольно насыщенным, у меня было много прекрасных дней. Я наслаждался отдыхом с семьей, читал книги, занимался любимым хобби – рисованием. В конце лета нас ждал сюрприз, моя тетя приехала в Армению спустя девять лет, у нас было много интересных дней и посиделок в теплой обстановке.
Хотя мое лето было очень интересным, я все равно думаю, что не люблю лето.

Այս տարի ամառն ինձ համար բավականին հագեցած էր, ես ունեցել եմ շատ գեղեցիկ օրեր։ Վայելել եմ հանգիստս ընտանիքիս հետ, գրքեր եմ կարդացել, զբաղվել եմ իմ սիրելի զբաղմունքով ՝ նկարչությամբ։ Ամռան վերջում մենք ունեինք անակնկալ, Հայաստան եկավ իմ մորաքույրը իննը տարի անց, ունեցանք շատ հետաքրքիր օրեր և հավաքույթներ ջերմ միջավայրում։
Չնայած իմ ամառն անցավ շատ հետաքրքիր, սակայն ես մնում եմ այն կարծքիքն, որ ես չեմ սիրում ամառը։

Leave a comment