Мой лучший друг. сочинение

У меня много друзей, но всякий раз, когда возникает вопрос о моих друзьях, я предпочитаю говорить о своих сестрах. У меня есть одна сестра, но мне хотелось бы рассказать и о других моих сестрах, они дочери моего дяди. У нас прекрасные отношения друг с другом, мы во всем доверяем и очень любим друг друга. Наши предпочтения во многом совпадают, что, вероятно, и является причиной долгих разговоров, поэтому нам никогда не скучно. Нам нравится говорить об уроках, фильмах, настольных играх и нашей повседневной жизни.

Ես ունեմ շատ ընկերներ, բայց ամեն անգամ, երբ հարց է հնչեցվում իմ ընկերների մասին, ես նախընտրում եմ խոսել քույրերիս մասին։ Ես ունեմ մեկ հարազատ քույր, բայց կցանկանամ ասել նաև մյուս քույրերիս մասին, նրանք իմ հորեղբոր աղջիկներն են։ Մենք միմյանց հետ ունենք հրաշալի հարաբերություններ, վստահում ենք ամեն ինչ և շատ ենք սիրում միմյանց։ Մեր նախասիրություններն հիմնականում համընկնում են, ինչն էլ երևի պատճառ է հանդիսանում երկար զրույցների, ուստի մենք երբեք չենք ձանձրանում։ Սիրում ենք խոսել դասերի, ֆիլմերի, սեղանի խաղերի և մեր առօրյայի մասին։

Leave a comment