Текст 16. Моя профессия

«Меня зовут Сергей Ковалёв. Я учусь в лицее в классе информатики (1). Я выбрал этот класс, потому что мне (2) нравится считать, а еще я люблю компьютеры (3). Я очень хочу учиться в Техническом университете. Я попробую поступить в Москве (4) и в Нижний Новгород в технические университеты. Я хочу быть программистом (5). Я считаю, что это очень хорошая профессия, потому что (6) мы живём в эпоху информационных технологий, и наше будущее зависит от компьютера. Я хочу писать новые интересные программы, чтобы (7) сделать жизнь легче и интереснее. А ещё мои друзья говорят, что программисты неплохо зарабатывают, а это тоже очень важный фактор для жизни (8)».

«Здравствуйте, меня зовут Виктория Дубцова. Я ученица гимназии (9). Мой класс – гуманитарный. Мы изучаем английский, немецкий и русский языки, литературу, историю, а еще социологию и философию. После школы я хочу (10) пойти учиться или в МГУ или в ННГУ на факультет Международных отношений, потому что я хочу стать дипломату (11). Я думаю, это очень важная профессия. Мне нравится помогать людей (12). И я думаю, что дипломаты помогают решать глобальные проблемы: вопросы войны и мира, вопросы отношений между странами и президентами. Сейчас время очень неспокойное. Во многих странах идут (13) войны. Я думаю, я должна помочь всем этим людям, поэтому профессия дипломата очень важна и нужна. Также я думаю, что зарплата у дипломатам (14) очень хорошая. Но сейчас это для меня не главное. Главное – это мир между странами».

«Моё имя – Максим Чеботарёв. Я заканчиваю экономический класс. Мне
очень нравится считать (15) деньги. В свободное время я даже иду (16) на консультации к преподаватели (17), чтобы еще раз повторить экономику. Думаю, я буду банкиру (18). В Москве есть хороший Институт народного хозяйства. Студенты изучают (19) там экономику. Я буду хорошо учиться, чтобы поступить там (20). Летом я пойду на работу к папе, он директор фирмы. У него есть бухгалтерия, я хочу попробовать работать туда (21). Никто не может стать банкиром сразу. Сначала нужна практика, думаю, фирма папы мне поможет. Почему я хочу быть банкиром? Я уже говорил, я люблю деньги. Много денег!».

«Իմ անունը Սերգեյ Կովալև է։ Սովորում եմ ճեմարանում համակարգչային գիտության դասարանում: Ես ընտրեցի այս դասը, քանի որ ես սիրում եմ հաշվել և սիրում եմ նաև համակարգիչներ: Շատ եմ ուզում սովորել Տեխնիկական համալսարանում։ Կփորձեմ ընդունվել Մոսկվայի և Նիժնի Նովգորոդի տեխնիկական բուհեր։ Ես ուզում եմ լինել ծրագրավորող: Ես կարծում եմ, որ սա շատ լավ մասնագիտություն է, քանի որ մենք ապրում ենք տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դարաշրջանում, և մեր ապագան կախված է համակարգչից։ Ես ուզում եմ գրել նոր հետաքրքիր ծրագրեր, որպեսզի կյանքն ավելի հեշտ և հետաքրքիր լինի: Եվ իմ ընկերներն էլ ասում են, որ ծրագրավորողները լավ գումար են վաստակում, և սա նույնպես շատ կարևոր գործոն է կյանքի համար»:

«Բարև, իմ անունը Վիկտորյա Դուբցովա է: Ես ավագ դպրոցի աշակերտ եմ: Իմ դասարանը հումանիտար գիտություններն են: Մենք ուսումնասիրում ենք անգլերեն, գերմաներեն և ռուսերեն լեզուներ, գրականություն, պատմություն, ինչպես նաև սոցիոլոգիա և փիլիսոփայություն։ Դպրոցից հետո ես ուզում եմ գնալ սովորելու կամ Մոսկվայի պետական ​​համալսարանում կամ UNN-ում միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետում, քանի որ ուզում եմ դիվանագետ դառնալ: Կարծում եմ՝ սա շատ կարևոր մասնագիտություն է։ Ես սիրում եմ օգնել մարդկանց: Եվ ես կարծում եմ, որ դիվանագետներն օգնում են լուծել գլոբալ խնդիրները՝ պատերազմի և խաղաղության հարցեր, երկրների և նախագահների հարաբերությունների հարցեր։ Սրանք շատ բուռն ժամանակներ են։ Շատ երկրներում պատերազմներ են ընթանում։ Կարծում եմ, որ պետք է օգնեմ բոլոր այս մարդկանց, ուստի դիվանագետի մասնագիտությունը շատ կարևոր և անհրաժեշտ է։ Կարծում եմ նաեւ, որ դիվանագետների աշխատավարձերը շատ լավ են։ Բայց հիմա դա ինձ համար գլխավորը չէ։ Գլխավորը երկրների միջև խաղաղությունն է»։

«Իմ անունը Մաքսիմ Չեբոտարև է։ Ավարտում եմ տնտեսագիտության դասը։ Ես շատ եմ սիրում (15) գումար հաշվել։ Ազատ ժամանակ նույնիսկ գնում եմ (16) ուսուցիչների հետ խորհրդակցությունների (17) նորից տնտեսագիտությունը վերանայելու։ Կարծում եմ, որ բանկիր կլինեմ (18): Մոսկվայում լավ ժողովրդական տնտեսության ինստիտուտ կա։ Ուսանողները այնտեղ սովորում են (19) տնտեսագիտություն։ Լավ կսովորեմ այնտեղ մտնելու համար (20)։ Ամռանը հայրիկիս հետ աշխատանքի եմ գնալու, նա ընկերության տնօրենն է։ Նա ունի հաշվապահական հաշվառման բաժին, ես ուզում եմ փորձել այնտեղ աշխատել (21): Ոչ ոք չի կարող միանգամից բանկիր դառնալ։ Նախ ինձ պրակտիկա է պետք, կարծում եմ՝ հայրիկիս ընկերությունն ինձ կօգնի։ Ինչու՞ եմ ուզում բանկիր լինել: Ես արդեն ասացի, ես փող եմ սիրում։ Շատ գումար”։

Моя профессия

Я учусь на факультете маркетинга Образовательного комплекса «Колледж Мхитара Себастаси». Я начала углубленно изучать математику и английский язык. Я хочу поступить во Французский университет Армении и продолжить обучение более углубленно.
Я выбрал эту профессию, потому что это одновременно искусство и наука. Это помогает людям принять решение и выбрать правильное направление.

Իմ մասնագիտությունը

Ես սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալաիրի Քոլեջի շուկայաբանություն բաժնում։ Սկսել եմ խորապես ուսումնասիրել մաթեմատիկա և անգլերեն։ Ցանկանում եմ ընդունվել Հայաստանի Ֆրանսիական համալսարան և շարունակել ուսումս ավելի խորացված։
Մասնագիտությունն ընտրել եմ, որովհետ այն և՛ արվեստ է, և՛ գիտություն։ Օգնում է մարդկանց որոշում կայացնել և ճիշտ կողմնորոշվել։

Leave a comment